duminică, 6 noiembrie 2011

Fii o adevarata lady, poarta rochii (partea 1)

           Rochia este, sau cel putin ar trebui sa fie, vestmantul care face femeia femeie. In acceptiunea mea, barbat = pantaloni, femeie = rochie. Nu contrazic persoanele care declara ca se simt mult mai bine si mai in largul lor daca poarta pantaloni; pana la urma urmei, cel mai important este sa te simti bine in ceea ce porti si sa te defineasca. Si, de ce sa nu recunosc, uneori este chiar necesar sa porti pantaloni.
         Eu insa marturisesc ca m-am indragostit de rochii inca de mica, atunci cand mama mi le confectiona pentru serbarile de la gradinita. Fie ca aveam rolul de Scufita Rosie, Alba ca Zapada sau Vrajitoarea cea rea, de fiecare data eram imbracata in rochita sau fustita. Si a inceput sa-mi placa, intr-atat incat iarna, cand mama ma imbraca in pantaloni, pe motiv ca afara este frig tare si o sa racesc, inecpeam sa plang si invocam motivul ca pantalonii pe care mi-i dadea ma iritau sau ma strangeau prea tare; lucruri, evident, deloc adevarate. Si uite asa, era nevoita sa ma schimbe in rochita; cu niste dresuri tare groase, ce-i drept, insa le suportam numai de dragul rochitelor. Evident, motivul pentru care imi placeau atat de mult era ca ma faceau sa ma simt ca o printesa, petreceam mult timp in oglinda invartindu-ma ca sa vad cum se umflau pe langa mine si aratau ca tutu-urile balerinelor...nimic nu ma facea mai bucuroasa.
         Dar las in urma zilele copilariei mele si revin in vremurile de acum. Imi place cand merg pe strada si mai vad cate o doamna sau domnisoara imbracata in rochie sau fusta. Indiferent de material, model sau culoare, indiferent ca sunt lungi sau scurte, denota feminitate.
        Ma opresc aici deocamdata, o sa mai revin cu post pe aceasta tema si o sa va povestesc mai multe. Pana atunci, va arat aici muuulte modele de rochii, genul de rochii pe care eu le port. Le gasiti pe toate la www.asos.com. Enjoy it!

www.asos.com














sursa foto: www.asos.com

9 comentarii:

  1. Buna! Sunt superbe rochitele.
    Intr-adevar rochia sau fusta denota feminitate si orice femeie ar trebui sa aiba asa ceva in garderoba:P si da, pot fi purtate oricand, eu de exemplu iarna trecuta m-am imbracat numai cu rochii, plus un dres mai gros sa nu imi inghete piciorusele;))
    Mult succes in continuare cu blog-ul, mie imi place!;)

    Ana

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ana! Iti multumesc tare mult pentru comentariu. La fel fac si eu, chiar si iarna port rochite si fuste cu dres. Si felicitari, probabil ca in curand vei fi una dintre castigatoarele concursului! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Heey! Rochiile...superbe,fara indoiala.M-am indragostit de ele.Felicitri pt.blog.Chiar daca nu ai multi membri,eu te sustin;)
    p.s:m-ai inspirat si de revelion am sa-mi fac o rochie precum cea din imaginea a 3-a :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Alle! Iti multumesc mult pentru comentariu, ma bucur tare mult sa aud asta! Avand in vedere ca sunt la inceput cu blogul, ma ajuta foarte mult comentariile, ma incurajeaza sa continui.Daca am si sustinere, voi imbunatati permanent blogul! Mult succes si tie la concurs!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiecare are un inceput...>:D< Trebuie doar sa creziin tine!

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte dragute rochitele.a treia si cea rosie my fav,foarte sexy :x keep the good work!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, Miss R! Iti multumesc frumos pentru comentariu si aprecieri si mult succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere